Waiting in the back of the closet


I decided if the coat that I liked was still in the store after my return from summer holiday, I would have to buy it. After I tried it on five different occasions and have left it in the shop because “I really don't need it”, I acquired it for 350 kr on a vintage clothing shop that is now a tattoo saloon. I call it my black and white military coat, and was my favorite for almost a year.
I waited more than six months to wear it, and the pictures were taken were after an appointment at the Embassy of Greece, a building that was much colder than the park.

  
  Decidí que si el abrigo estaba todavía colgado ahí, al regreso de mis vacaciones de verano, sería una señal de que tendría que comprarlo. Así que después de probármelo casi en cinco ocasiones distintas y no habérmelo llevado porque “en realidad no lo necesitaba”, finalmente lo adquirí por 350 kr en una tienda de ropa de segunda mano que ahora es una salón de tatuajes.
Esperé mas de seis meses para ponérmelo, y las fotos fueron tomadas saliendo de una cita en la embajada de Grecia, donde hacia mas frío que en el parque.

   
Αποφάσισα ότι αν το παλτό ήταν ακόμα στο κατάστημα μετά την επιστροφή μου από τις καλοκαιρινές διακοπές, θα έπρεπε να το αγοράσω. Αφού το δοκίμασα πέντε φορές και το άφησα πίσω στο μαγαζί επειδή "δε το χρειάζομαι στα αλήθεια", το απέκτησε για 350 κορώνες απο ένα κατάστημα παλίων ρούχων που είναι τώρα ένα σαλόνι για τατουάζ. Το ονομάζω το ασπρόμαυρο στρατιωτικό παλτό μου, και ήταν το αγαπημένο μου για σχεδόν ένα χρόνο.
  
Περίμενα περισσότερο από έξι μήνες για να το φορέσω, και οι φωτογραφίες ελήφθησαν ήταν μετά από ένα ραντεβού στην Πρεσβεία της Ελλάδας, ένα κτίριο που ήταν πιο κρύο από το πάρκο.



Jeg bestemte meg hvis pelsen var fortsatt i butikken til min tilbake fra sommeren holliday, ville jeg nødt til å kjøpe den. Etter prøvde den på fem forskjellige ganger og har forlatt den fordi "jeg egentlig ikke trengte det" Jeg kjøpte det for 350 kr på en vintage butikk klær som er nå en tatoveringssjappe.
Jeg kaller det min hvit og svart militær frakk, og var min favoritt i nesten et år.

Jeg ventet mer enn seks måneder for å bruke den, og bildene ble tatt var etter en avtale på ambassaden i Hellas, en bygning som var til kaldere enn parken.












vintage B&W coat: UFF shop / suede purple gloves: H&M / turtleneck: Bikbok / cap: Accessorize  / purse: Victoria's Secret / black jeans : H&M Divided




Comments

Popular posts from this blog

Bizzare case of stripes

Nicely flat

Play into hands